2022. január 6., csütörtök

Még mindig Andalúzia

Malagára még Cordobából utaztunk el. Kellett egy kis tengerpart ebben a nagy melegben a sok városnézés után és nem is volt messze. Ez volt az út során a legdrágább menetjegy, mert mint kiderült egy háromnapos ünnep első napján mentünk és nem volt már csak első osztályra jegy, de így legalább ezt is kipróbáltuk. Mivel egész úton csak helyjegyet kellett vennünk, ezért kibírtuk ezt is. Egy óra alatt tettük meg az utat a Földközi tenger felé. 

Szerencsére a tengernél alig volt 33 fok, ez mindenképpen kellemesebb volt, mint a 43. Az állomástól egy fantasztikus parkon, botanikus kerten át vezetett az út, sajnos kicsit sok hajléktalan volt a padokon, de a környezet gyönyörű volt, a szagokat leszámítva. A parton három pálmafa alá telepedtünk le, ami nagyon hangulatos és jó árnyékos is volt. A víz is csodálatos tiszta, meleg, sokan fürödtek, úszkáltak. mi csak felváltva tudtunk bemenni a csomagok miatt. Közben történt valami nagyon furcsa. Ahogy úszkáltam, egyszer csak azt vettem észre, hogy nem látok körbe. Mint ha füst lett volna, de aztán rájöttem, hogy köd az és teljesen körbevett. Kicsit megijedtem, de aztán láttam, hogy senki nem izgatja magát miatta csak nekem tűnt ijesztőnek. Kijöttem a vízből és fotóztunk, mert igen érdekes volt a látvány. 

Később sétáltunk kicsit a parton, nagyon hangulatos volt, ahogy kis tüzeken sütötték a friss halat  a parti éttermekben.Nem kóstoltuk meg, de nagyon jó illata volt a frissen sült halnak. Ittunk egy finom szangriát is, amit a parton sétáló árustól vettünk. Nagyon jól esett a jeges ital a nagy melegben. 

Visszafelé ismét a parkban pihentünk, ahol hűvös volt és a hajléktalanok is odébbálltak. Olyan fák, bokrok voltak itt, amit otthon csak cserépben láttunk. Nem tudtam betelni a látvánnyal. Közben papagájok veszekedtek a lábunknál, érdekes élmény volt.


Mire visszaértünk Cordobába már ott is csökkent kicsit a hőmérséklet és már csak 42 fok volt, de azért a vacsorával még vártunk este 9-ig. Csak akkor merészkedtünk ki újból az utcára és az étterem is csak akkor nyitott ki.

Így történik a beszállás a vonatra. Egyesével, csomag ellenőrzéssel.

Kicsit nagyobb, mint az enyém itthon

A park egy része

A kikötő
Malaga ködben







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése