2017. január 3., kedd

Szilveszter

Mint már az előző évben is, most is elutaztunk, hogy a szilvesztert egy baráti társasággal töltsük. Elutaztunk Salgóbányára., ahol a Salgó Hotelben már ismerősként üdvözöltek minket. Idén is minden olyan jól sikerült, mint az előző évben. nagyon jó volt a hangulat, a társaság, sajnos a hó nem esett, de azért kicsit kirándultunk is a Salgó várhoz, lovas hintón is utaztunk. Nagyon finomakat főztek, jó volt a zene, főleg 30.-án, a már megszokott cigányzenekar, akik isteni hangulatot tudtak csinálni. Így aztán az elő szilveszter is nagyon jól sikerült.Addig mulattunk, míg csak a zenekar bírta.


Karcsi bá elhúzza nekünk a nótánkat
Én ugyan csak vizet ittam, de azért a hangulat így is megvolt. Szilveszterkor egy másik zenekar játszott, sajnos én táncolni nem tudtam, mert a cipő feltörte a lábamat, de azért jó buli volt így is.
Éjfélkor a szokásos tűzi játék, aztán mulatás hajnalig. Sajnos a tombola nem hozott szerencsét, legalábbis nekem, de azért sokan nyertek közülünk is.
Reggel 9-kor mi már reggeliztünk, a többiek is összeszedték magukat úgy 11-re, aztán autóba szálltunk és mindenki elindult hazafelé. Szerencsére az egész csapat épségben hazaért és megbeszéltük, hogy jövőre újból együtt szilveszterezünk, vagy itt, vagy valahol máshol, a lényeg, hogy együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése