2017. január 30., hétfő

Hétköznapok

Mindenkinél azt olvasom, hogy már nagyon várjuk a tél végét. Ez velem is így van, bár én kicsit jobban bírom a hideget, mint a nagy meleget, de azért már jó lenne kicsit kimozdulni, kertészkedni, vagy csak egyet kirándulni. Legalább hó lenne.
A múlt héten azért volt egy nagy élményem, Solymáron egy délután elmentünk kirándulni a patakhoz, ami teljesen be volt fagyva és azon sétáltunk végig. Én nagyon élveztem a hideg ellenére is, akik a Balatonon keresztül gyalogoltak, azoknak is biztosan nagyon klassz volt, én sajnos nem tudtam rábeszélni senkit, hogy eljöjjön velem egyet kirándulni.
Mi csak a dédihez ruccantunk ki a gyerekekkel, a szmog miatt sajnos Pesten nem is nagyon érdemes most kimenni az utcára, bár gyanítom, hogy a lakásban sincs sokkal jobb levegő, mert szellőztetni azért csak kell most is.
A cica csak akkor engedi így el magát, ha nincsenek itt a gyerekek

Marci is már ismerkedik a világgal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése