2016. december 29., csütörtök

Kis Karácsony nagy karácsony


Eltelt a karácsony, lehetett volna jobb is, ha Heniék hazajönnek, de így is jó volt. Együtt voltunk, finomat ettünk, a gyerekek örömének örültünk. Volt benne kicsi izgalom is, mert Marci beteg volt pár napig, de szerencsére már jól van.
Annánál olvastam, hogy a vendégjárás milyen fárasztó. Milyen érdekes, én is mindig ezt éreztem, mikor még dolgoztam. Még utolsó nap is bent kellett lennem, nem volt pihenés és utána menni egyik helyről a másikra, sokszor éreztem én is nyűgnek. Most persze nem, mert már itthon vagyok, volt időm mindenre, felkészülten vártam az ünnepet és jó volt mindenkivel találkozni, akik a megszokott körbe bele tartoznak. Az sajnálom, hogy csak ilyen ritka alkalmakkor van rá lehetőség, hogy találkozzunk. Öcséméknél nagyon nehezen indult be a hangulat, sok dolog miatt, de mikor előkerült a gitár, közösen elkezdtünk énekelni, már nagyon jól éreztem magam. Felidéződtek a régi születésnapok, szilveszterek, mikor nagyon sokat énekeltünk együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése