2016. december 21., szerda

Egy adventi kirándulás

Én szombaton voltam kirándulni Mariazellben, Ausztriában, ami miatt elgondolkodtam ezen az úton, azt két esemény is indokolta. A kirándulás maga nagyon jól sikerült, nagyon jó volt a szervezés, a buszsofőrök profik voltak, semmi probléma nem volt út közben, a társaság is nagyon jó volt, mindenki időre ott volt mindenhol, senkire nem kellett várni. Az idegenvezető nagyon sok információval gazdagított minket az út során, tehát én nagyon elégedett voltam.
Nem volt egy könnyű út, reggel fél hatkor indultunk itthonról és majdnem éjfél volt mire hazaértem.
Másnap reggel olvastam a hírt, hogy nem sikerült mindenkinek ilyen jól az útja. Nagyon sajnálom azokat, akik ilyen szerencsétlenül jártak, nem tudom mi lehetett az oka, de bizony ilyen előfordul néha. Csak ott ahol mi voltunk, legalább 8 magyar busz állt, nagyon sokan elindulnak ilyenkor és az utak bár mindenhol jók, az időjárás tud meglepetéseket okozni.
A másik pedig a berlini adventi vásáron történtek. Bizony én is hallottam utastársaktól, hogy ők nem is mennek már olyan helyre ahol nagy tömeg van, mert az veszélyes. Szerintem ez nem megoldás, mert baj bárhol történhet, azért még nem zárkózhatunk be, csak bízhatunk a szerencsénkben. mivel mi is nagyon sokat utazunk a világban mindenfelé, nem mondom, hogy én nem szoktam körülnézni, hogy ki ül mellettem a vonaton, milyen csomagok vannak mellettem, de sajnos ez a mai világban már benne van. Nem tudunk minden veszélyt kivédeni, pedig jó lenne.
Azért ez mégis egy nagyon szép kirándulás volt, tele élményekkel, szép tájjal, ragyogó napsütéssel. Nekem ez maradt meg belőle.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése