2016. november 21., hétfő

Kis kikapcsolódás takarítás közben

Egész hét végén próbáltam rendbe tenni a lakást, ami persze nem ment könnyen, főleg, hogy Beáék itt voltak szombaton. Benedeknek nagyon tetszett az új fürdőszoba, futkározott benne körbe körbe és kiabált papa, zene. Hát zene az nincs, de egyébként nagyon élvezzük, tetszik mindenkinek.
Na és ott legalább rend van, a többi meg majd elkészül lassan.
Ma már délelőtt elmentem tornázni, két hét után kicsit megerőltető volt, délután pedig kiállítás megnyitóra mentünk Beával. Azt gondoltam, mikor a meghívót küldték, hogy úgysem lesz kivel elmennem, de Bea nagyon örült a lehetőségnek, így hát szépen kiöltöztünk és elmentünk a Műcsarnokba. sajnos hely már nem volt mire odaértünk, csak álló, ezért végig kellett állni az egy órás megnyitót, ami nagyon érdekes lett volna, ha kényelmes cipőben megyünk. Így kicsit nehezen viseltük.
Ami azután következett, az viszont megérte, mert a kiállítás nagyon tetszett.
Címe Az első aranykor
Ferenc József uralkodásának ideje, aki épp most száz éve halt meg és mint megtudtuk róla, nagy mecénás és műkedvelő volt.
Az én kedvenc képeim: Lotz Károly, Munkácsy Mihály, Szinyei Merse Pál, Mednyánszky László,a külföldiek közül pedig a lengyel Matejko,  ill. sok olyan is volt, akinek a nevét még nem is hallottam.
Érdemes elmenni a Műcsarnokba és megnézni, mert ezek a képek csak most láthatók így egyben, ilyen alkalom nem lesz többet.


Munkácsy



Lotz




Hihetetlen de ez is Munkácsi, egyik utolsó képe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése