2016. november 9., szerda

Fürdőszoba felújítás

Rég óta tervben van már, hogy felújítjuk a fürdőszobát. Végre megtaláltuk a megfelelő embereket, a terv is nagyjából megszületett, de így is elég sokat kellett várni, míg ideértek. A hét elején végre nekifogtak. Már első este úgy éreztem, hogy biztos hogy én ezt akartam? Borzasztóan zavar, mikor minden a feje tetején áll a lakásban, semmit nem lehet megtalálni, de ez még csak a kezdet volt. Első nap csak bontottak, volt sok por és nagy zaj, úgyhogy lehet cicát a végén pszichológushoz kell majd vinni, mert egész nap ki sem mer bújni az ágy alól. Tegnap már ott tartott, hogy a véletlenül kicsepegett vizet nyalta fel a padlóról, mert nem mert kimenni inni.
Második nap lezárták a fűtést, kiszerelték a wc-t, na még az is izgalmas volt. Még jó, hogy Beáék itt laknak pár utcára. Én egész nap bent ültem a szobában és kötöttem, mert ahányszor kijöttem, mindig azt éreztem, hogy útban vagyok. Jobb lett volna eltűnni valahová, de azért itt kellett lenni, mert voltak néha kérdéseik. Aztán kiderült, hogy a konyhaszekrényből is ki kell pakolni, no de hová? Ez már szinte megoldhatatlan feladatnak tűnt, de sikerült.
Este rendeltünk egy pizzát és csináltunk egy kis helyet a konyhaasztalon, amit portalanítottunk.
Ma már elvileg elkezdik visszaépíteni a fürdőszobát és van wc.
Képek is lesznek majd, mert dokumentálom az egészet. Most itt tartunk. Remélem, hogy a végeredmény mindenért kárpótol majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése