2015. november 6., péntek

Szabadnap Benedekkel

Ma szabadságon voltam, mert a nyáron nem sikerült kivennem a szabadságomat, így most elküldtek, hogy akkor gyorsan vegyem ki, nehogy bent maradjon. Én pedig éltem a lehetőséggel, nem kis örömmel persze. Így aztán tudtam vigyázni Benedekre, míg Bea, az anyukája tornázni ment. 

 Nagyon gyorsan eltelt az idő, jókat játszottunk, jókat ettünk együtt. Szerencsére Benedeknek nagyon jó az étvágya, szinte mindent megeszik, kivéve a húsokat, abban elég válogatós. Ja, és krumplit sem eszik, csak édesburgonyát. Ezen kívül minden zöldséget és gyümölcsöt szeret. Öröm vele enni.
Este kenyeret sütöttem, Anikó után szabadon. Nagyon szép lett. Eddig is sütöttem már kenyeret, volt kenyérsütő gépem, de most elromlott, ezért nekem kellett dagasztanom is, ami nem könnyű, de majd belejövök. Nagyon jó, hogy azt teszek bele, amit akarok, lehet változatos kenyereket sütni. Én imádom a kenyeret, főleg ha finom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése