2021. március 12., péntek

Tünetek

Igaza van annak, aki azt mondja, hogy ki kellene kapcsolnunk mindenféle hírcsatornát és csak élni az életünket nyugalomban. 

Az történt, hogy egyik nap a férjem úgy jött haza, hogy megy a hasa, másnap már nekem is és fájt a fejem, felment a vérnyomásom, ment a hasam stb. Pont aznap olvastam a facen Dr. Mangó Gabriella írását, hogy ha egy családban két embernek egyszerre vannak ezek a tünetei, az nagy valószínűséggel Covid.

Na, ettől egyből be is pánikoltunk rendesen. Persze én ettől csak rosszabbul leszek, mert az idegesség nem tesz jót a vérnyomásnak. Ez tartott úgy két napig. Mára már egész jól vagyunk, de bármi lehet, máskor is volt ilyen, de hát ugye a hírek. Egyre rosszabb a helyzet, egyre több a beteg. Ráadásul én már voltam is. 

Miért pont én?  Az oltásról is az összevissza hírek, mit fogadnak el külföldön és mit nem. Van aki azt mondja, hogy most nem ez a fontos, de igen is, hogy ez is fontos, nem a nyaralás miatt első sorban, hanem a család miatt. Nem mindegy, hogy mikor láthatjuk egymást legközelebb. Lassan egy éve, hogy nem találkoztunk és ez egy kisgyerek életében nagyon hosszú idő. Persze, beszélünk telefonon, de az nem ugyanaz. Ezért aztán én is várom az oltást, bár igazán nem is akarom, de mi van akkor, ha olyat ajánlanak, amivel nem lehet utazni. Sok itt a kérdés és nincs aki hitelesen válaszolni tudna rá.

Kikapcsolódásként egy kis kirándulás, ládázás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése