2021. február 12., péntek

Tél, hideg,vírus

Csak beköszöntött  a tél így február közepére. Sajnos hó itt Pest környékén nem nagyon van, de remélem a földeken azért van egy kis hó, ami megvédi őket a nagy hidegtől. 

Lassan eljön az iskolai szünet is, ma van az utolsó tanítási nap, már akinek egyáltalán van iskola. Szerencsére nálunk a gyerekek rendesen jártak iskolába, betegek sem voltak, remélem ezután sem lesznek. Londonban még most sincs iskola, nekik kicsit nehezebb dolguk van, de a szünet ott is jól jön, mert legalább nem kell tanulni. 

Benedek most elsős és nagy boldogság, hogy nagyon szeret iskolába járni. Amikor hazajön büszkén meséli, hogy kaptak két új színt, vagy mit énekeltek az orosz órán. Olyan jó, hogy ő szereti az oroszt, bár nekem nagyon jó orosz tanárom volt, de én akkor sem szerettem igazán. Megkapták a bizonyítványt is és nagyon szép, csak írásos értékelés, kiemelve az erősségeiket.

Borka otthon tanul, még a zenét is, de szerencsére még nagy lelkesedéssel gyakorol ő is. Nagyon büszke vagyok rájuk.

Benedek rajzai is már a tavaszt idézik


Én ilyenkor már nagyon várom a tavaszt, pedig tudom, hogy még igen messze van. Talán azért is, mert nem lehet menni sehova, legalább ha Velencére mehetnénk lenne egy kis változatosság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése