2018. május 24., csütörtök

Kedvencekkel Velencén

Nagyon nehéz volt számomra mindig a nyár, mert ha lent voltunk Velencén, akkor úgy éreztem, hogy itthon szalad minden, de mikor onnan eljöttünk, ott is nehéz volt otthagyni a kertet, a virágokat.
Most, mióta már nyugdíjas vagyok, megengedhetem magamnak azt is, hogy ne csak hét végén legyek lent, hanem még hozzácsapjak egy pár napot, mint most is. Így csak szerda este jöttünk haza.
Benedek is úgy döntött, hogy óvoda helyett inkább lent marad velünk. Én nagyon élveztem, ő pedig azt mondta, hogy egyáltalán nem akar visszajönni Pestre.
Nagyon sok érdekes dologgal találkozott lent, voltak a papával a fatelepen, látta a szállítókat, akik lepakolták az árút a szomszéd háznál és betonkeverőt is néztünk.
Este pedig együtt locsoltunk, majd a kertben kincset keresett, egy egészen mély gödröt ásott. Jó volt vele lenni, no és persze a többiekkel is. Jó kis hét vége volt.



csibész Marcival
Grilleztünk is
Marci és a fagyi

mákvirág

kedvenc rózsám
Már a leander is kinyílt
kedvenc helye


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése