2018. május 15., kedd

Egy anya-lánya estén

Szombaton nyitott nap volt a Vigadóban, amit már régen szerettem volna megnézni. Így adódott, hogy Beával kettesben elmentünk egy kicsit kikapcsolódni, ami nekem mostanában ritkaság, hogy bemegyek a belvárosba.
Nagyon régen jártam a Váci utca, Duna-part környékén. Jó volt látni a rengeteg külföldit, látszott, hogy mindenki nagyon jól érezte magát, az idő szép volt.
Nem volt jó látni a Deák tér környékén a sok hajléktalant, ahogy fekszenek az utcán, kéregetnek, isznak a sétáló emberek felé nyújtogatják a kezüket és a kéregető üvegüket. Ez ellen nem kellene valamit tenni? Vagy csak én szégyellem magam miattuk, senki mást nem zavar?
És akkor még nem beszéltem az aluljáróról....
A Vigadó. Egy csodaszép hely, büszkék lehetünk rá, hogy nekünk ilyen van. Sokáig zárva volt, végre készen van és tényleg csodálatos. A vezetés nagyon profi volt, megnéztük az erkélyről a csodálatos panorámát és meg is éheztünk a séta során.
A ház aljában van egy étterem, a Víg Varjú. Nagyon szimpatikus helynek tűnt. Finomakat ettünk, ittunk, közben hallgattuk a zenét, néztük a forgatagot és vártuk, hogy kezdődjön az esti koncert, amire még jelentkeztünk.
Pátkai Rozina koncertje a Vigadó hangversenytermében volt, boszanova az a zene, ami számomra mindig is nagyon kedves volt, most is nagyon tetszett.
11-kor lett vége, így kicsit fáradtan, de tele élményekkel tértünk haza és elhatároztuk, hogy sűrűbben csinálunk ilyen anya-lánya programokat. Remélem így is lesz.
Ez a bejegyzés véletlenül  piszkozatban maradt, most vettem észre, így most pótlólag közzéteszem. Még anyák napja előtt volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése