2018. február 21., szerda

Unokákkal

Mozgalmasra sikeredett az elmúlt hét. Volt benne rossz is és jó is. Mivel most voltam 60 éves és iskolai, óvodai szünet volt, Heniék hazajöttek Londonból. Akkor még nem tudtuk, hogy ezen a napon, pont a születésnapomon két temetés is vár ránk. Heniék aznap reggel szerencsésen megérkeztek, mi pedig rohantunk egyik temetőből a másikba. Nem volt könnyű nap, de mivel mind a ketten közeli hozzátartozók voltak, nem tehettük meg, hogy ne menjünk el.
Kicsit azért elkeseredtem, mert az 50. születésnapomon kórházban voltam, igaz előtte Párizsban is jártam, de az izgalom miatt az sem volt az igazi, most meg ezek a temetések. Mit várhatok ezután?
Persze nem sok időm volt ezeken töprengeni, mert a 4 unoka igencsak lefoglalt. Most már nagyon várták a találkozást a nyári együttlét után és nagyon örültek is egymásnak. Volt program minden napra, kicsit el is fáradtunk a végére, de azért sikerült együtt elmennünk étterembe is, egy jót ebédelni.
Meglepett, hogy a környéken alig találtunk éttermet szombat délben, mindenhol telt ház volt. Ezek szerint mégiscsak járnak az emberek étterembe.
Mostanra minden visszatért a rendes kerékvágásba, Heniék hazautaztak, nekem maradt itt a két unoka, ők pedig csak az interneten keresztül...
Remélem, azért nyáron újból jönnek majd.


Benedek és Borka
Borka nagylány
A két kicsivel
Közös metrózás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése