2018. február 24., szombat

Kulturális hét

Ezen a héten sikerült eljutnom hosszú idő után a Víg Színházba. nagyon vártam, mert még a középiskolából nagyon sokat jártunk ide, annak idején 200 forintos diákjeggyel. Volt, hogy az utolsó sorban, de olyan is, hogy a lépcsőn ültünk. De micsoda darabokat láttunk: A képzelt riport egy amerikai popfesztiválról, Harminc éves vagyok, Kőműves Kelemen, A padlás, amik most csak így eszembe jutottak.
Azóta nem nagyon jártam itt. Most sikerült eljutni és megnéztük a Háború és béke című darabot. Nagyon izgultam, hogy mit tudnak ebből kihozni. Azt kell, hogy mondjam, hogy nagyszerűen megoldották. Pergő volt, fiatalos, kellően humoros, már amennyire lehet egy ilyen komoly történet. Nagyszerű megoldások voltak benne, mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg.
Ami a legjobban boldoggá tett, hogy tele volt fiatalokkal a színház. Biztos vagyok benne, hogy ezt a három kötetes könyvet már senki nem olvasná el, de így legalább nem maradnak ki belőle a fiatalok sem. Szuper volt.
Ma pedig az idegenvezetők világnapja alkalmából egy színházi próbán voltunk az Örkény színházban. Érdekes volt nekem, aki nem vagyok színházi ember, betekinteni egy próbafolyamatba. Szívesen megnézném most már a kész darabot is, kíváncsi lennék, hogy mennyiben változik, hogy áll össze az előadás a bemutatóra. Címe: Molnár Ferenc A hattyú
Ez is érdekesnek tűnik, az 1920-as években játszódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése