2016. február 9., kedd

Tavaszváró



 

    -Hát, igen. Megint eltelt sok idő, mire ideértem, hogy leírjak pár sort. Azóta hó is esett, igaz nem sok, de legalább a szánkót lehetett használni kicsit, aztán el is olvadt, beteg is voltam, vagyis vagyok, de már csak kicsit. Az események pedig folyamatosan jönnek. Nagy izgalomban vagyunk Heniék miatt, hogy sikerül -e új albérletet találniuk Londonban, ami bárki bármit is gondol, igen nehéz feladat.

.-Persze ha az ember kimegy huszonévesen, még egy közös albérlet is megfelel, nem nézi, hogy milyen a lakás, de ha már gyerek, család van, nagyon nehéz találni olyat, ami meg is felel és még kifizethető. Az árak nekem horrorisztikusak, de persze nem annyi a fizetés sem, mint itthon. Azért elég rémisztő. Na mindegy, csak sikerüljön.


   -Itthon is zajlanak az események, növögetnek a következő babák, miattuk is izgulok, mert szép, szép, hogy majdnem egyszerre jönnek, de én nem tudok kétfelé szakadni és ott lenni pedig szeretnék. Azért úgy gondolom, hogy az élet majd ezt is megoldja, csak előtte izgalmas kicsit.
A nyugdíj sem olyan egyszerű, mint ahogy gondoltam, most úgy tűnik, hogy két hónappal tovább kell maradnom, mert csak így fogom megkapni a 40 éves közalkalmazotti pénzt, ami 5 havi fizetés, tehát nem mindegy. Csak kibírom még azt a két hónapot. Valahogy nem is nagyon tudom felfogni, hogy milyen lesz, hogy nem kell bemenni holnap.


   -Ezzel kapcsolatban elég sok gondolatom van. Visszaemlékezve arra, hogy annak idején az óvodában mi minden ünnepre meghívtuk a volt nyugdíjasokat, műsort csináltunk nekik, kis ajándékokkal kedveskedtünk, na ehhez képes itt, ha valaki nyugdíjba megy, az onnantól megszűnt létezni. Ennek sok oka van, de azért szomorú. Többek között ez a közömbösség az, ami miatt nem szerettem itt dolgozni. Nehéz ügy, nem tudom mit lehetne tenni, mert ez így nem jó.
Nekem persze már úgyis mindegy, de  akik maradnak, azok ugyanígy itt maradnak ebben a közömbösségben és a helyzet csak egyre rosszabb.


   -Voltunk Velencén a hét végén, aránylag jó idő volt, Benedek végigmotorozta a korzót, most legújabb kedvence a motor. Nagyon élvezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése