2016. január 9., szombat

Téli hét vége

Nem tudom miért van az, hogy mindig hét végére romlik el az idő. Örültem a hónak, már hét közepén elhatároztam, hogy akkor majd hét végén lemegyünk Velencére, körülnézünk és ha jó idő lesz kicsit sétálunk a parton. Erre reggel mikor lementem a lottózóba, azt láttam, hogy egy idős bácsi négykézláb mászik a földön, mert nem tud felállni, annyira csúszik az út. Így aztán le is mondtunk a kirándulásról, maradtunk itthon, leszedtük a fát, ami már igencsak lefelé konyult, kitakarítottunk, sütöttem kakaós csigát, aztán pedig pihentünk itthon.
Örültem, mikor mondta a rádió, hogy hétfőtől már jó idő lesz. Miért is?
Azért az jó, hogy legalább Benedek kicsit tudott szánkózni, lehet, hogy idén már nem is lesz rá több lehetősége.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése