2014. április 27., vasárnap

Bolondos április


Az időjárás megfelel az évszaknak. Nagy esők, szél, másnap meleg és napsütés.
 Semmi meglepő. Végre esett az eső, elültettük a paradicsom palántákat, talán már nem jön nagy hideg és szépen növekednek. Nagyon szeretem a saját termésű paradicsom ízét, összehasonlíthatatlanul jobb, mint a bolti. Tavaly nem volt szerencsénk vele, mert mire beérett volna elfagyott. Talán majd most.
A kert is ilyenkor a legszebb, én a tavaszi virágokat szeretem a legjobban, főleg a tulipánt. Persze a rózsát is szeretem és az összes többit is, de talán a tavasz áll a legközelebb hozzám. No és az orgona, hogy el ne felejtsem.
Az én pici unokám, aki már hat napos ma végre hazajött a kórházból és megnéztük otthon. Nagyon édes és nagyon picike. No és Borka, aki már ügyesen áll, lassan elindul. Ilyen boldogságos dolog nagymamának lenni. Alig várom, hogy az új Velencei strandon pancsolhassak velük.


Ja, és még egy jó hír, most tudtam meg, hogy

Velencén, hozzánk nagyon közel termelői piac nyílik. Már alig várom, végre itt is történik már valami változás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése