2021. május 15., szombat

Mélypont?

Annyira mennék valahova. Na nem a telekre, nem a piacra, a közértbe, mert ezeket már nagyon unom. 

Persze ez ma sem sikerült. Helyette mosogattam, mostam, amit amúgy megcsinálhatnék bármikor, mert ugye nyugdíjas vagyok és ráérek. Mit tehetek, ha nincs, aki eljöjjön velem kicsit kikapcsolódni? Csak nekem hiányzik ennyire? Persze a férjem még dolgozik, ő lehet, hogy örül annak, ha hét végén itthon lehet. Én nem és az sem vigasztal, hogy lemehetek bármikor Velencére. Már azt is unom. Bennem van a hiba?

Sokszor vannak itt a gyerekek, azt sem mondhatom, hogy unatkozom, de hiányzik a régi életem, amikor mentünk kirándulni, utaztunk, beültünk egy kávéra, vagy csak sétáltunk valamerre. Remélem elmúlik ez a rossz kedv, de a mai napom nem volt valami felemelő. Hiányzik a tánc, a torna, a baba-mama csoport, az utazások, a könyvtár, a múzeumok. Legyen már ennek vége.

2 megjegyzés:

  1. Igen megértelek a mi korosztályuknak ez most egy kicsit na nem is kicsit hanem nagyon hiányzik sok minden,amit leírtál kávéra beülni,kirándulni utazni minden félelem nélkül. Na nem is tudom mi jön még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már szerencsére túl vagyok rajta, lehet a könnyítések miatt is. már az is csoda, hogy nem kell az utcán maszkot hordani.Talán hamarosan vége ennek az egésznek.

      Törlés