2020. október 21., szerda

Betegség, vírus és egyéb bizonytalanságok

Tavasz óta már a második alkalommal fordul elő velem, hogy betegnek érzem magam. Annak idején, még áprilisban meg voltam győződve róla, hogy elkaptam a vírust, mert nagyon ledöntött a lábamról. Igaz, hogy semmi olyan tünetem nem volt, amit akkor mondtak, láz, köhögés, fulladás, stb. de nem volt semmi erőm, a vérnyomásom ugrált össze-vissza, nagyon nem volt étvágyam napokig. Ha bevettem egy D vitamint, akkor jobban éreztem magam. Most szinte ugyanaz ismétlődött meg, csak azóta már a tünetek is sokkal változatosabbak lettek. Nekem ugyanúgy kezdődött rosszulléttel, vérnyomás emelkedéssel, hányingerrel, étvágytalansággal. Ja, és tavasz óta zúg a fülem is, ma már ez is a tünetek közé tartozik. Hát így most már tényleg nem tudom, hogy mi is lehet a bajom. Csak remélem, hogy ez is elmúlik majd magától.