2020. augusztus 11., kedd

Születésnapok

Marci és Benedek

Most 4 éve mentem nyugdíjba. Részben azért, mert egyszerre vártunk két unokát is, az egyiket itt Budapesten, a másikat Londonban. Mivel már nem dolgoztam, kimentem júliusban Henihez, hogy segítsek neki, ha megszületik a baba. Az élet persze felülírta a terveket, mert elsőnek Marci született meg Budapesten, akinek a születésénél így nem voltam jelen, Londonban viszont nem siettették a szülést, így majdnem lekéstem Somiról, aki az utolsó napon volt csak hajlandó megszületni. Így éppen csak beszaladtunk a kórházba megnézni őt, aztán irány a reptér.
Ez már négy éve történt, azóta megnőttek mindketten.
Most hét végén Marci szülinapját ünnepeltük a pályán egy nagy gyerekcsapattal. Szerencsére a délelőtti eső után jó idő lett, így jól sikerült a parti, a sok gyerek jól érezte magát és a felnőttek is.
Somi szülinapján most nem voltunk ott, de remélem, hogy hamarosan találkozunk és bepótoljuk az ünneplést, ha a vírus is úgy akarja. Rajtunk nem fog múlni, a repülőjegyünk már megvan, majd meglátjuk mi lesz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése