2020. február 5., szerda

Könyvtárban

Nálunk a könyvtárlátogatás felér egy kirándulással. Míg a második kerületben dolgoztam, a Török utcai könyvtárba jártam a gyerekekkel. Mikor elmentem nyugdíjba, nem akartam váltani, ezért továbbra is maradtam itt. Ez most már Kispesttől elég messze van, de egy hónapban egyszer elkirándulunk a fiúkkal ide. Ők nagyon élvezik, nekem pedig belefér az időmbe.
Tegnap is óvoda után elindultunk, vonattal bementünk a Nyugatiba, ami nekik már így is jó program, onnan pedig villamosoztunk. A könyvtárban mindenki nagyon kedves, segítőkész, szeretünk ide járni. Új könyvekkel felszerelkezve szálltunk újra vonatra, amit ott egyből el is kellett olvasni.
Előtte még betértünk egy hamburgerre, amit Marci halburgernek mond, mert ez is a programhoz tartozik. Egyszer egy hónapban belefér. Persze jól elfáradtak, mire hazaértünk, de jó volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése