2019. november 6., szerda

Tornázzunk

Pár éve már elkezdtem tornázni, mert éreztem, hogy nem vagyok valami jó formában. Sokat fájt a lábam, éjjelente zsibbadt is, szóval olyan öregesen kezdtem érezni magam. Szerencsére itt nálunk a KMO-ban indult egy egészségmegőrző torna, amit nekem találtak ki. Délelőttönként mozogtunk egy balett tanárnő segítségével, egy héten kétszer.
Sajnos a tavasszal történt valami, mert egyre nehezebben mozogtam, sokat fájt a lábam. Kértem beutalót a reumára, jó két hónap múlva be is jutottam. Ott írtak fel gyógytornát és masszázst.

Nem is gondoltam volna, hogy ilyen komoly gyógytorna van. Nagyon jó és hasznos, ezt szerintem mindenkinek meg kellene csinálni legalább egy évben egyszer. A masszírozás is nagyon jól esett, a torna pedig fantasztikusan jó. Így most ide járok, ja és ezért még fizetni sem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése