2016. május 15., vasárnap

Pünkösd hidegben, de jó kedvvel

    Nagyon örültünk már pénteken, hogy végre mehetünk Velencére, bevásároltunk a piacon, összepakoltunk, főznivaló, roller, téli ruhák, ami kell és szerencsére azért szombaton még elfogadható idő is volt, legalább estig nem esett az eső, csak egyszer és hideg sem volt. Volt meleg ruhánk, így legalább kint tudtunk lenni. Ültettünk palántákat, azért látszik a sok eső, nem csak a fű nő, hanem minden szépen megindult. Benedek hintázott, segített nekem ültetni. Azért érdekes volt, amit én kiástam gödröt a palántának, azt ő ügyesen betemette, de nem baj, kiástam újból. Ahogy én fogok egy szerszámot, ő is megy az ő kis szerszámaiért és leutánozza azt, amit tőlem lát. Imádom az ügyes kis kezét.


     Remélem, hogy azért lesz még ennél szebb idő is, amikor lehet pancsolni, locsolni, nem csak beöltözve játszani.


     Ma már csak reménykedtünk a jó időben, eső ugyan elállt, de nagyon hideg lett, így haza is jöttünk. Majd legközelebb folytatjuk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése