2013. december 6., péntek

karácsony

Annyi minden történt, mióta nem írtam, de mostanában örülök, ha annyi időt töltök itthon, hogy a kedvenc blogaimat elolvassam. Írásra nem is merek gondolni, de most megpróbálom. Az idő telik, Borka unokám már több mint három hónapos és a másik picike, aki még csak most kezd növekedni az anyukája pocijában is már 22 centiméter. Furcsa ez nekem egy picit, mert annak idején, mikor még én vártam babát nem volt ilyen, hogy már pár hónapos korban megmondták, hogy kisfiú, vagy kislány, hány centi, mosolyog, vagy alszik, csak annyit mondtak, hogy nincs semmi baj. A többit titok fedte és lehetett izgulni, hogy vajon milyen lesz. Persze izgulni most is lehet és valahogy úgy érzem, hogy most jobban izgulok, mint annak idején.
Közben pedig, ahogy jön a karácsony egyre inkább elszomorít, hogy milyen más minden, mint régen volt. A fa körül egyre kevesebben leszünk, Heniék nagyon fognak hiányozni, és a mamák, akik egyre gyengébbek és nem tudhatjuk, hogy meddig lesznek még velünk.
Ennek ellenére készülünk a karácsonyra és remélem, hogy most is nagyon szép lesz és a szívünkben azok is velünk lesznek, akik most kicsit távolabb töltik az ünnepeket. Visszasírom a régi szép napokat, amikor még dolgoztam 24-én és mire hazaértem otthon már feldíszítve várt a fa, az ebéd az asztalon gőzölgött és már csak ebédelni kellett és utána bontogatni az ajándékokat.

2 megjegyzés:

  1. Én vagyok a hülye, hogy elolvastam :S
    Szerintem meg egyre többen leszünk..ezentúl otthon töltjük a karácsonyokat :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy legyen. Nagyon szeretnénk.

    VálaszTörlés