2012. június 3., vasárnap

A héten megint bonyolódtak a családi események. Heni bejelentette, hogy összeházasodnak Achmeddel Londonban, e hónap 19-én. én, mint anya természetesen szerettem volna ott lenni, de nem tudtam ezt hogy lehetne megoldani. Itt jött képbe az én férjem, aki nem gondolkodott, hanem fogta magát, lefoglalta a repülőjegyet, így aztán egy nappal előtte megyünk Londonba és mégiscsak ott leszünk a lányunk esküvőjén. Aztán pedig együtt jövünk haza. Közben még megünnepeltük Gergő keresztfiunk 21.szülinapját, ami nem volt teljesen felhőtlen a családban zajló események miatt, de azért mégiscsak úgy éreztük, hogy ott kell lennünk és jó is volt így. Drukkolok nekik, hogy rendeződjön végre ez az ügy és jól jöjjenek ki belőle, amíg nem késő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése