2024. június 3., hétfő

Cseresznyeszüret

    Észrevétlenül megérkezett a nyár. Lassan itt a szünet, pedig még csak most kezdődött el az év.  

    Sok minden történt idén is. Még mindig folyik a felújítás, de lassan elkészül az új konyha és fürdő Velencén.

    Sok bosszúság volt közben, de talán most már majd örömmel vesszük birtokba és mindenki megelégedéssel használja majd. 

   Én egy jó pár hétre kimaradtam mindenből, mert sikeresen eltörtem a lábam, így ülhettem itthon. Lemaradtam a sok szép tulipánról, de a ház kipakolásáról és a kerti felfordulásról is. Lassan visszaáll a régi rend, bár a kertben még mindig sok a gaz, még több a csiga, de ez az év most ilyen, nincs mit tenni. 

    Mindannyian kicsit elfáradtunk, anyagilag, fizikailag is, de majd most jön a megérdemelt pihenés. 
Ültettünk új rózsát, csináltunk egy új lugast, ami egyre szebb lesz.

   Idén nagyon sok cseresznye van a fán, a fiúk már hetek óta szedik, de mostanra lett az igazi. Ha már barack nincs évek óta, legalább van cseresznye, málna, eper, ja és füge. 

    Lassan itt az iskolai szünet és megkezdődik a nyári szabadság. Nagyon várjuk már mindannyian.


Idén ő is szép volt

Lassan beérik

Lehet szüretelni

Így a legjobb

nekik is jut finomság



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése