2023. március 7., kedd

Séta itthon

 Mióta nyugdíjas vagyok felfedeztem hogy mennyi program van a városban is, legtöbbjük ingyenes, csak meg kell ragadni a lehetőségeket. Amíg dolgoztam nem volt ennyi szabadidőm, de addig is figyeltem ezekre a lehetőségekre. 

Már nagyon kíváncsi voltam az új Néprajzi Múzeumra, amit kintről már többször is körbejártunk. Most hét végén pedig lehetőség volt arra is, hogy belülről is megnézhessük, ráadásul ingyen. Csak regisztrálni kellett rá. Sokfelé jártam már a világban, sok szép múzeumot láttam, így állíthatom, hogy ez is megállja a helyét köztük. Kívülről is érdekes, de belül is nagyon jól ki van találva. Még nem működik teljes egészében, de láttuk a terveket egy jövőben nyitó kiállításról és már nagyon várom, hogy élőben is megnézhessük, nem csak virtuálisan, bár az is nagyon érdekes volt.

Hétfőn pedig sikerült megnéznünk az Operaházat, amit még nem láttunk a felújítás óta. Van itt Kispesten egy nyugdíjas csoport, akikkel sok érdekes helyet meglátogattunk már, velük jöttünk ide is. Ez nem volt ingyenes, 3000 forintba került a csoportos jegy, de az egy órás vezetés alatt mindent megtudtunk az épület múltjáról, jelenéről. Nagyon érdekes volt a vezetés és az épület pedig gyönyörű. Sajnos a Milánói Scalát csak kívülről láttuk, gondolom az is nagyon szép, de a Budapesti Operaház is biztosan felveszi vele a versenyt. Most készítették elő a díszleteket a János vitéz előadáshoz, jó lenne látni egyszer az előadást is.





A királyi páholy középen

Gyönyörű faburkolat


A királyi lépcsősor


Gyönyörű csillárok


Erkel és Liszt vigyázza a bejáratot

1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés