2018. január 18., csütörtök

Betegség

Történt egy sajnálatos esemény még karácsony előtt, a családból az egyik rokon kapott egy vírusfertőzést, ami gyakorlatilag két hét alatt elvitte. Nem értettük, hogy ez hogy lehet, igaz, hogy beteg is volt, hetven éves, de akkor is. Egyszer csak jön egy ilyen és akkor vége az embernek. Ijesztő.

Erre mi történik? Engem is elért valami titokzatos vírus. Kétszer voltam orvosnál, semmit nem talált, csak egyszerűen gyöngének, erőtlennek éreztem magam, se enni, se megmozdulni nem volt erőm.
Egy hétig tartott ez  az állapot és már kezdtem feladni a reményt, az orvos is azt mondta, hogy ha nem lesz változás, akkor kórház. Persze mindannyian betegek voltunk, a férjem, a vejem, az unokák, csak ők valahogy könnyebben átvészelték.
Két hét óta ma először vállaltam el Marcit, úgy, hogy idehozták és lementem egy kicsit sétálni is, de nem mondhatom azt, hogy tökéletesen vagyok. Soha nem találkoztam még ilyen agresszív vírussal, de remélem, hogy most már túl vagyok a nehezén.

Micike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése