2015. október 18., vasárnap

Őszi hétvégék

Két szuper hét végén vagyunk túl, ami emlékezetes programokat hozott. A múlt héten már pénteken elutaztunk Esztergomba, ahol tavaly ilyenkor már jártunk és meg is fogadtuk, hogy még visszatérünk, mert annyira kedves hely volt, hogy félig otthagytuk a szívünket mikor eljöttünk.

Ez egy kis panzió, ami annyi szépséggel van tele, hogy nem győzünk csodálkozni, ilyen is van ma Magyarországon. A tulajdonos is ott lakik, most is nagyon szívélyesen fogadott minket, emlékezett ránk és örült, hogy visszajöttünk. Sajnos most az időjárás nem volt olyan szép, mint tavaly, de azért még elviselhető volt. Már pénteken átmentünk a párkányi vásárba, ahol nagyon sok kézműves dolgot lehet vásárolni, jókat lehet enni, nekem nagyon tetszik az egésznek a hangulata. Na és persze a látvány sem semmi, a túlpartról rálátni a Bazilikára.

Sült sajt vásárlás közben

Másnap reggel a finom reggeli után újból átmentünk és szinte az egész napot ott töltöttük. Finomakat ettünk, ittunk /mézbort/ nagyon jó. A szállásadónk ajánlotta, hogy látogassuk meg a nem régen nyitott Pálinkapatikát. Hát, érdemes volt, nagyon hangulatos, jó hely, ez már Esztergomban van és nagyon kedves pincérfiú volt, aki szívesen bemutatta nekünk az egész házat, közben érdekes pálinkákat kóstoltunk, pl. zeller. Persze csak a fiúk.

A Pálinka Patikában
A túloldalról

Az idő kezdett egyre hűvösebb lenni, ezért jól esett egy kis melegítő ital. Másnap reggel már csak Esztergomban maradtunk, megnéztük a Bazilikát, ami mindig nagyon nagy élmény, majd még felmentünk a hegyre, a Babits házba, ahol én már nagyon régen nem jártam, a többieknek új volt, de fantasztikus élmény, gyönyörű kilátás, amit mindenkinek csak ajánlani tudok.
    Hazafelé még kerestünk egy út menti éttermet, ahol meg tudnánk ebédelni és a véletlen a Piliscsabai Gazdakör étterembe vezetett, ahol mindössze egy szabad asztal volt, ami csak ránk várt. Nagyon finomat ettünk, a pincérek kedvesek, segítőkészek voltak és nagyon gyerekbarátok. Szép, élményekkel teli hétvége volt.
    Most hét végén színházban voltunk, de arról majd legközelebb írok.