2013. augusztus 2., péntek

hőség...

Csak most döbbentem rá, hogy milyen régen nem írtam. Az árvíz volt az utolsó bejegyzés. Hol van már a tavalyi hó? A Dunában szinte már alig van víz, ebben a hőségben az is elpárolgott. Reggel arra ébredni, hogy
24 fokot mutat a hőmérő, nem valami kellemes. Egyből arra gondolok, hogy mennyi lesz még később?
A telken is hiába locsolunk, minden kiszárad, kár erőlködni. Pedig milyen szép volt tavasszal, mikor az a sok eső esett...
A szomszédban megszületett az újabb unoka. nagyon irigy vagyok, mert én még izgulhatok egy darabig, igaz már nem olyan sokáig. ma az jutott eszembe, mikor az újabb előkerült babaruhákat válogattam, hogy mi lesz, ha kitolt velünk ez a pici és mégsem kislány lesz, mi meg csak a lányruhákat szedtük össze. hiszen csak egyszer nézték meg ultrahangon, lehet, hogy éppen nem jól látszott. Az lesz csak a meglepi.
Mennyivel jobb volt, mikor még nem tudtuk, bár az anyák ezt általában megérzik. Én pl. biztos voltam benne, hogy lányom lesz, mindkétszer, annyira, hogy nem is választottunk fiúnevet. és persze akkor még nem is volt olyan, hogy előre megmondták.
Mindegy, hogy mi lesz, csak jöjjön minél hamarabb, már nagyon várjuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése