2013. február 15., péntek

Utazás



Olvastam Reni blogját, Az élet napos oldala, aki gyönyörű képeket készít, most éppen Szicíliáról. Mivel én is jártam ott, kétszer is, ezért nagy élvezettel nézegettem a képeket, visszagondolva az élményekre, illatokra, ízekre, az emberekre, tájakra. sajnos én nem tudok ilyen igényes és szép képeket készíteni, de azért igyekszem megörökíteni az élményeinket, sőt még naplót is szoktam írni. Rájöttem, hogy már itt az ideje, hogy megint elutazzam egy kicsit, kell a feltöltődés, az új élmények, a napi rohanás után.
  Most, hogy megérkezett Szicíliából a narancs, amit rendeltünk, szinte egész nap csak narancsot eszünk, narancsos sütit sütök, finomabbnál finomabb recepteket találok. Én is lefotóztam a narancsainkat, mert olyan gyönyörűek, hogy majd megszólalnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése